2 0 1 3

JANUARI
Började året med att besöka Åbo och finaste Bubb. Vi hade en svinkall vinter. 
FEBRUARI
Planerna för året blev inte alls som jag tänkt, och jag hade en väldigt tung period. 
Jobbade som husmor på finaste dagiset. Och njöt av sportlovet med familjen.
MARS
EC13 var en av vårens största höjdpunkter.
Måste ha glömt April? haha, en massa fint hände säkert. och jag fortsatte jobba. och planera underbara äventyr. 
MAJ
Levde livet på en av de Greiska öarna. 
SOMMAREN
Underbara sommar! Villaliv i Fäboda och Jeppisdagarna, fotojobb och bröllop!
En månad ute i Europa tillsammans med N och våra rinkor  -crazy!
OneMagicMonday-festen med stort F.
Picknickar, villahelger, volleymatcher, strampenhäng med mera med mera...
 
SEPTEMBER
Månaden då jag blev uni-studerande och lärde känna de fantastiska människorna i min klass! Och firade födelsedagar.
OKTOBER, NOVEMBER
Bon Voyage -fest och USA-fest.
Deltog i Rockföreningens Rockidol och ordnade välgörenhetsloppis.
DECEMBER.
En stressig månad, full med en massa kul och en massa kämpas med skolarbeten.
Firade julen tillsammans med vänner och familjen. Underbart skönt.
Tjuvstartade och gick på Nyårsfest och firade på den riktiga dagen med vänner i Vikinga, vid fiskestranden och fortsatte natten lång. 
 
Det var en enkel sammanfattning med några av de händelser från året som gick.
Vilket fantastiskt år!
Nu är jag redo för 2014 och är full av hopp och spänning!
 
 With Love, Daniela

Kommentarer
Postat av: Irene

ÅÅ du har så fina bilder på din blogg :D

2014-01-13 @ 19:10:56
URL: http://ine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0