I köket och på balkongen.

 
..de värdefulla stunderna då kreativiteten bara flödar. Jag mår bra av att göra allt annat än allt detdär jag borde få gjort ibland. 
Igår var det att ta fram vassaste kniven och förvandla en "ny" ram till "gammal" (eller tvärtom, hur nu ni vill) och inprovisera gitarrsolon dansandes i köket samtidigt som jag stekte (MISS!)lyckade råg/piimä panncakes.
Och idag började jag på första sidan till en väggkalender. 
Det är just sånthär jag vill göra så mycket mera av (förutom didär äckliga panncaksen då). Göra sånt man mår bra av. låta tiden flyga iväg ibland. Sitta i solen på balkongen, se solen gå ner över Vasa, dricka kaffe, prata vettiga saker, skapa, måla och sjunga för full hals.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym-inteallsEllanej

PANCAKES UTAN MIG? WHAT IS THIS!

Svar: haha, I tell you, du missade inget.. nytt försök så fort du e tillbaka igen! ;)
Daniela Streng

2014-04-06 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0