21 ÅR!

Blev bjuden på finmiddag på lördagkväll. Helt ovetandes (och med andra planer) om att jag en stund senare skulle bli totalt överraskad med fest, gott att äta och en hel hög med vänner som ropar "SURPRISE" så att jag flyger från golvet, totalt chockad och inte kan tro det är sant! Fattar aldrig hur överraskningar lyckas. och jag som dessutom är väldigt uppmärksam och brukar misstänka saker, men nehe -dehär hade jag inte ens i min vildaste fantasti förväntat mig. 
 
Följande dag -söndag var den rätta dagen, och vi ställde till med fest i stekande sol på gården hemma i kvevlax. Mammas underbara skörde-mat, godaste sommar tårtan och den närmaste familjen. Underbar dag!
 Jan Ali, Jonathan, Victor och Benjamin.
Slog tre flugor i en smäll och firade tre generationer. Fammo, mamma och mig. Alla fyller vi inom samma vecka.
 
Vill än en gång bara tacka alla som förgyllde min dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0