Ofrivillig bloggpaus.

Kan räkna mig till den gruppen av bloggare som har lite torka i skrivandet nu som då. På grund av en hel massa orsaker just nu. Kanske lika så bra. Jag har många stora beslut att ta och tiden rinner ut snabbare än vad jag hinner med. Jag har svårt att ta tag i saker ordentligt, fundera tills jag verkligen bestämt mig. Nu är hela min vår ett enda frågetecken. eller mera sagt ett otydligt tusenbitarspussel. allt skall pusslas ihop, passas in, bestämas och börja förberedas och planeras. Och inte nog med det, Vad och Var studera skall också kluras ut. Någon som har bra tips på hur man löser sådanahär problem? "Seek God´s will in all you do, and He will show you the path to take." Pro 3:6

Kommentarer
Postat av: sonja

Det löser nog sig åt ett eller annat håll, det måste det, det gör allt. Jag kan trösta dig med att det finns massor med människor i samma situation som du nu. Bland annat jag själv. Vi måste bara lita på våra val, kanske rätt eller fel. Vi lär oss :) ha det bra !

Svar: Oj tack sonja! Vad skönt att nån förstår! Hoppas du också har det bra! Kram :)
Daniela Streng

2013-01-13 @ 23:55:30
URL: http://ssonya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0