2012 -Året som gick!

Varning för en ett långt inlägg..
 
Ville slänga ihop ett litet sammandrag av 2012. Det var året som inte var riktigt som andra år. väldigt upp och ner, och jag är glad att det är över, men samtidigt var det ett väldigt fint år.
                                                                                                                       
JANUARI : Jag var hemkommen från Tanzania, hade ordentlig afrika-krapula och hade svårt att inse att jag var tillbaka hemma i Finland. Men njöt ändå av att vara tillbaka till familjen, det var mycket snö och året 2012 började planeras.
FEBRUARI: sportlov, familytime, allahjärtansdag och fina kvällar i kyrkan.
MARS: äventyr och plättgrillning, och surprisepartyn, födelsedagsbarn och festkvällar.
MARS: EasterConference2012 blev en verklig fantastisk påskhelg! efter mycket förberendande och övande. Våren kom och vi drog ut till skogs med ella.
MAJ: Var ner till Helsingfors på ledarkonferens, njöt av vårsolen och satt vid strampen. och jobbade hela våren/sommaren bland blommor och träd på Blomtorget.
JUNI: Fina vänner blev studenter och sommaren kom! Firade midsommar i paradiset Fäboda.
JULI: Oh ljuva ljuva sommar. Många utekvällar, picnickar, Volleyboll -hela tiden, beachen, vänner, glass, musik.. och en bröllopskeikka på Seglis.
AUGUSTI: Agusti kom och var minst lika underbar. Galna äventyr, galna vänner, ännu mer vollay, uteserveringar, mysiga pickickar, villaavslutning, roadtrippar. Allt vad en sommar behöver. Och jonathan flyttade till Jakobstad..
Och så startade jag tillsammans med Nicolina upp Neonsystrarna.papper.fi. Ett spontantproject en vanlig måndagkväll.
SEPTEMBER: Jag fyllde 20år! Vi for till Hesa på släktfest och vi var kreativa, filmade och klättrade på tak med Uprising.
OKTOBER: Åkte på höstens äventyr till Stockholm och HillsongConference. Och var till Hesa ett tredje varv. och gick i valet och kvalet (störstadelenavåret) om jag skulle klippa panlugg eller ej.
NOVEMBER: Gagnamstyle all over the place. och rockidolen på Ollis, fina kvällar med mina underbara life-tjejer, och superherotema och andra grymma grejer i kyrkan.
DECEMBER: Mycket olika film och fotoprojekt. julförberedelser, kreativa stunder, julfirande, familytime och spelningar.
 
Nu stänger vi det kapitlet och öppnar ett nytt: 2013!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin sammanfattning! Fick själv riktit feelis över förra året efter alla dina sköna bilder :)

Svar: Tack Fia! :)
Daniela Streng

2013-01-07 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0