These days.

Hej, jo jag lever. Livet har en tendens att gå ganska snabbt då man är fullt arbetande kvinna, stiger upp klockan 06, dricker mycket kaffe och försöker orka leva och få saker gjort resten av dagen. Vet inte vaför dagarna känns så korta. Kanske för att det är mycket på gång nu. Jag vill så mycket men får så lite gjort. eller gjort får jag nog, men sakta sakta går det. och tiden går så snabbt, gaahrr.
Jo, ville bara nu bara uppdatera lite. Bilder och sånt kommer då jag hinner. Lever faktist ganska mycket här emellan så det finns många fina stunder fångade på bild.
Imorgon är det förts mars redan. wooot. Och EC13 startar om exakt en månad. Gaalet kul!

Ha en skön fredag, och helg, det skall jag försöka ha! Sköt om er!
Och som en klok vän till mig citerade idag: "Live in the present, and make it beautiful!"

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0