Heart-day!

Vill bara rikta ett Stort TACK till alla er mina älskade vänner ♥ Ni betyder så mycket för mig! Dagar som denna blir man påmind om det lit extra. Hoppas ni alla haft en underbar dag på nått sätt. Krama om era nära oh kära lite extra, för de är de värda!

 
Idag har vi haft maskerad på jobbet och alla barn har kommit springandes till mig och viljat att jag skall skydda oh rädda dem (jag var altså superDaniela, woo) hade bakat cupcakes och hade lite vändags/maskerad fest med en annan avdelning. Det var en väldigt lykad dag så långt. Sen mot kvällen fick jag umgås med några av de alldra bästa. Jag får sluta inbilla mig om att min drömprins ännu skall koma ridandes till mig innan kvällen är slut. Det får vara bra såhär n. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Joina klubben. Må vara slut på romcomar och happyeverafter-valeentines nu. Dags att bli super-singeltant, ;)

2013-02-14 @ 23:20:02
URL: http://eleonoree.blogg.se
Postat av: rebecka

haha, tummen upp för ellas kommentar (Y)

2013-02-17 @ 15:42:22
Postat av: Nicolina

Hej! Jag har en blog-award som jag skickade vidare till dej. Gå in på min blogg och läs mer.
Kram :)

2013-02-17 @ 20:38:41
URL: http://nicolinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0