H E L G E N.

 
Jo, i helgen tågade vi ner till H:fors och firade Mommo som fyllt 80år ung. Delikat pakistansk middag, rörande tal, fina diskussioner, fina sånger och ett heldygn med bästa kusinerna. 
Är så tacksam för dessa människor i mitt liv. Mommo & moffa -äventyrarna, morbröderna med fruar, Victor, Ellen och förstoss min familj. De ger mig så mycket glädje och är så mycket att se upp till!
Relationer, äventyr, missionsliv, uteliv, pakistan, kärleksförklaringar, the hills are alive, fyrastämmig sång, movienight, flipp, morgonpanncakes...
Tack! ♥
 
(Mangojuicen som var början på hela festen slutade i min klänning. Klänningen var vackert dekorerad av gul mangofärg resten av kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0