Fem frågor.

Fick en Award av Nicolina, och skall nu svara på fem stycken frågor. So here you go! 
 
1. Om du fick välja något som du skulle bli tvungen att äta resten av ditt liv, vad skulle det vara?
    Nåå, vatten igentligen, men det är ju inte mat. Maträtt skulle nog vara ris och kyckling. annars mango, choklad      och glass hehe.
2. Vad är lycka för dej?
    Familjen, vännerna, Jesus. Tron, Hopp och Kärleken.
3. Vilken egenskap hos dej själv tycker du bäst om?
    min dåliga humor som ingen annan tyks förstå hahah. Kanske omtänksamhet. äh, vad svårt.. 
4. Om man vill göra dej extra glad, vad ska man då göra?
    ta mig på äventyr -Jaa!, skriva fina lappar, överraska mig, ge mig tid och tjäärlek
5. Vad skulle du göra om du bara hade 24 timmar kvar att leva?
    hoppa fallskärm, äta chocklaaa, dansa, sjunga och kramas me de nära och kära så länge jag bara kan!
 
 
 
Hoppas er vecka har börjat bra, och fortsätter ännu bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0