Green autumn day

Det var en sån otroligt skön höstdag igår och jag bestämde mig för att tillbringa den inne i stan.
Lunchdate för att catcha upp med sthlm bruden mimmi, vasas godaste getost-kycklingsmörgås, kaffedejt, besök till polisen och ledarträff.
Sen blev fredagkvällen så bra den kunde bli, så som den blir då jag och min andra hälft kommer igång, är lättroade och trivs så bra tillsammans. Då behöver man inte göra någonting. man bara är, och det är det bästa. Det blev ialafall lite pizza, promenarder runt stan, solnedgången på sandö och galet flipp.
 
(Om en viss jonnis skulle ha sett mig fota alla dessa fina gröna träd igår, kan jag lova er att han skulle springa runt och ropa "Daniela! GRÖÖNT!" och skratta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0