fredag 25.5

En dag då man fått snusa ordentligt på sommaren.
Sovit länge, suttit och läst o solat på terassen, kännt sommarens heta luft mot ansiktet och sprungit och pushat sig själv, tillsammans med J.
ätit pestopasta med parmesanost.
virrat runt i prisma och sökt snören-band-band-snören, för att sedan märka att man gått förbi dem hela tiden...
fixat till det grymmaste Summerpartyt som 2012 hittils skådat. och firat en härlig sommarfest.
lyssnat till min idol edit.
förundrats över livet.
tänkt och funderat, på hur allting går så snabbt, förändras och nya tider kommer.
hur man är mitt i allt detta och tiden bara går, fast det känns som man står still och bara ser på. sådär som i filmer, då allt går i slowmotion och man bara står där och ser på. men jag får ändå vara mitt i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0