Thursday 19th.

Torsdagen förde med sig en heldags sol-jobb dag och en efterlängtad stund tillsammans med Julia, at Strampen.
Och sen har jag njutit av vår stad. vandrat i parker, beundrat människor, kännt vinden blåsa igenom håret, skrattat åt knasiga ungar, sökt volleysällskap och tagit det ena steget efter det andra. ingen brådska, inget mål, ingen press. bara vandrat för mig själv. .
Och njutit för mig själv i ett tomt hus. film-mys, låtskrivande, matlagning och packning.
Sen kan man alltid vilja vara nån annanstans, längta efter något annat. men det blir ändå alltid bäst då man inte befinner sig varken i minnena eller i drömmarna, utan njuter till fullo och lever i nuet.
Imorgon åker jag och mina två vänner norrut, mot Fäboda och Jakobstadsdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0