Tänker tillbaka.

Sitter och tänker tillbaka på tiden i Tanzania.
Det är redan ett halvt år sedan vi kom hem. Känns som så otroligt nära samtidigt som det känns så långt borta, overkligt och som om det endast varit en dröm.
 
Åh, jag blir alldeles varm i hela kroppen. Tänk att jag fått vara där, uppleva det vi gjorde, vara en del av livet där.
Jag tänker på alla människorna. Masaibyarna vi besökte, barnen på barnhemmen och i skolorna och våra "egna" barn i Jericho, folket som bodde nära oss och vi mötte varje dag, HMM-folket och alla arbetarna, alla människor i kyrkan, kvinnorna, männen och barnen längs vägen, och alla våra närmaste vänner.
Svårt att beskriva. Så mycket känslor! Som att en del av Afrika flyttat in i mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0