Oh you bring hope to the hopeless


Såg på The I Heart Revolution, en film av Hillsong United, här om dagen. (Filmen ovan är bara en snutt ur den filmen! Tips: se den riktiga filmen!!)
Det var som om något skulle ha slagit till mig, öppnat mina ögon pånytt. Mitt hjärta började dunka.
Människor, unika individer. Som Gud älskar så enormt mycket!

Ja, jag känner att jag är lite Out-of-words. Blev ordentligt berörd.
Men dethär är något som är såå viktigt som åtminstone jag måste få bli påmind om och om och om igen!

"Du kan inte göra allt, men att göra det lilla du kan är bättre än att inte göra något alls"

"He loved me when I was useless to Him"


"It's you.
It's me. It's what's possible when we all work together. It's being unified. It's combining our hopes and efforts. It's practising what we preach. It's seeing the bigger picture. It's loving relentlessly. It's us all doing our part.  erotik film film indir biber hapı biber hapı biber hapı biber hapı It's us."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0