Never stop dreaming!

Drömma måste nog vara något av det bästa som finns! Gud har lagt ner så mycket drömmar i oss, som vi inte skall hålla tillbaka, utan fortsätta drömma vidare på och leva ut! När jag börjar tänka på saken, märker jag hur mycket drömmar jag har, så mycket jag vill göra, men man känner sig så begränsad. Men är då inte största hindret att förverkliga sina drömmar -en själv?
Ja, tänk vilken tur att jag fortfarande har heela mitt liv framför mig, så mycket jag kommer att få vara med om, uppleva, göra och vara en del av. Så sjukt bra!


Hittade en ganska rolig sida på netet om vad folk drömmer om att få göra före de dör! Här!

Vad drömmer Du om?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tankeväckande! Livet har så mycket mer att ge om man vågar drömma och leva det. The best is yet to come!

2012-02-04 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0