ONSDAG.

Vaknade upp hos Nicolinas igår. En episk kväll och lång natt låg bakom. Totalt random och så otroligt kul!
Gick över till andra sidan gatan på pancakes-lyx-frukost med killarna. 
Trött som jag var efter den alltförkorta natten, åkte jag och mina två bröder på lite roadtrip upp till Jeppis. Kollade in Jonathans nya lägenhet (Grymt fin!!), gjorde lite ärenden, gick på loppis och åt en första "smörgås-måltid" i den nya lägenheten. For sedan via Fäboda en sväng. fick träffa fammo och faffa, äta gott, och träffa vår nya småkusin. 
Passligt "Hipster"-dag med mina favorit bröder! En massa heavymetal(?), en bro som rasat, en massa choko, och Missionimpossible-"Ghost protocol" som avslutning på dagen.
 
Ikväll är det Konstens natt. Ooh skall bli så roligt! Kanske vi ses ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0