att skriva fina rader.

Jag skall erkänna, att jag funderar från och till, nästan varje dag, vad jag riktigt skall skriva på min blogg. Vad är överhuvudtaget intressant för er att läsa och vad vill jag ens att ni skall få veta? skriver jag egentligen bara för min egen skull eller skriver jag för er? 
Om ni undrar varför jag skriver så korta rader, så är det nog därför. 
 
Jag kan välja att skriva väldigt personligt, allt jag funderar på, vad som händer i mitt liv och så vidare, eller så kan jag helt enkelt välja att bara visa lite fina bilder och skriva lite kort, så ni nu inte tror att jag tappat skrivförmågan helt. För jag tycker verkligen om att skriva. Ibland behöver man bara få skriva av sig. Är glad att jag äntligen inhandlat en ny dagbok så jag nu får börja lägga ner mina tankar på papper, påriktigt. 
 
Så.. Jag ville iallafall berätta att det var Konstens natt igår. Och att jag hade en väldigt bra kväll. Finns så mycket fina människor i vår lilla stad Vasa så det inte är klokt! Fick även höra på en hel del band, se roliga grejjer, dansa och sånt som hör en konst-natt till. Men det alldra bästa är nog människorna. vimmlet. och att få träffa så många vänner och bekanta. 
 

Kommentarer
Postat av: irene

Jag tycker din blogg e jättebra:D

2012-08-11 @ 09:45:51
URL: http://ine.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag tycker att du ska visa bilder och skriva om ditt liv!! Så som de flesta ton-års bloggar :) <3

2012-08-11 @ 10:39:56
Postat av: Julia

skriv mera för jag älskar då du skriver! och fota massa som du gör för ja älskar dina bilder :) haha no pressure alls...

2012-08-11 @ 11:20:26
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/bysulf
Postat av: Mindy

Din blogg är jätte inspirerande! När du skriver talar det till mig, men du har en fantastisk förmåga att fånga skönhet på bild vilket också talar till mig mycket starkt. Följ ditt hjärta, gör vad som känns rätt. Dethär är DIN blogg, du är fri att göra precis vad du vill med den och sen är det upp till läsarna att bedöma ifall de vill läsa eller ej. Men du är så begåvad så oavsett VAD du bloggar om så vet jag du kommer inspirera och få många läsare, det gör du redan nu. So just keep it up sister! KRAM

2012-08-12 @ 14:27:11
URL: http://minduliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0