27.08.12

Tänk att lilla jag får vara en liten liten del av något så stort, men endå betyda något. Tänk att det inte beror på vad jag gör, utan helt och hållet på vem jag är, Att jag är. att jag inte behöver vara något annat. bara vara den jag är. och det räcker. Tänk att jag får betyda något i det stora hela. som en liten pusselbit i ett miljard-bitars pussel. En pussel bit som ingen annan kan ersätta. en alldeles speciell DanielaLindaHelenaStreng pusselbit. en plats som ingen annan kan ta.
Tänk att jag aldrig behöver vara ensam. We´re all in this together liksom. (utan att få HighSchoolMusical-låten på hjärnan. too late, already there...) Att jag inte behöver kunna allt och vara duktig på allt. för vi gör dethär tillsammans. allt gör vi tillsammans. alla sin egen bit. vi hjälper varandra, ingen skall behöva gå ensam. Att jag får betyda något med det jag är bra på, medan du får betyda med det du kan. 
 
summasumarum.
Jag har haft en bra dag. lunchat med min andra hälft, smyg shoppat, inspirerats, peppats, filmat ute i regnet, ätit daniela-kex och kollat p.s I love you. 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jee, vad bra!
Keep being you =)

2012-08-28 @ 14:34:17
URL: http://katarinasafrika.wordpress.com
Postat av: Mindy

Yep så e de. Härligt Danielaa. Jag blev så uppmuntrad!! :)

2012-08-28 @ 14:43:39
URL: http://minduliten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Loove youu! // the second hälft

2012-08-28 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0