miniroadtrip och myslördag.

Ja, vilken lördag! I snöslasket åkte jag på roadtrip upp till J:stad med fyra stycken legender. Efter att ha ätit en Chicken wrap på Mäccen har vi suttit på Fspm:s utvecklingsmöte hela dagen. Diskuterat Missionens spännande framtid och fått ta del av en massa intressanta saker. Så roligt att få ta del av ngt sånthär och få sitta med i missionsteamet. Man blir ju bara så taggad!
Dethär är grejer hörni! Mission 28:18-20!

När jag kom hem till sydligare trakter igen (Hej Novemberväder!) fick jag fin besök av min käre vän E. Vi åkte sen iväg en sväng till stan. plockade upp J, köpte film, och satt oss hemma i sofforna och myste.
Fin dag, fint folk, fin film och Fint Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0