Happy sundays.

Vilken skön söndag det varit idag! Tog vara på den sista finlandssöndagen på en liten tid.
Solen har äntligen kikat fram en stund och kyrkan förgyllde min dag. Ett superbra möte, och en hel massa underbara människor! och så lite söndagschill at Benjs place o besök av kokkolas alldra bästa tjejer! ♥
Vetni, jag har på senare tid verkligen slagits av tanken hur lycklig man är!
Vi alla går igenom tuffare perioder nångång, stöter på motstånd, klagar över saker och konstaterar att livet inte alltid är en dans på bomull.
Men mittiallt ser man sig runtomkring och kan bara konstarera att man har en handfull klippor runt om sej. Vänner som står där, alltid finns där, i ur och skur! Wow. Människor som älskar en Oberoende!
Tänk att just Jag får ha dessa fina vänner runt omkring Mej, veta att de inte lämnar mej,att de finns här för mej och jag för dem. Och att vi få växa tillsammans.
Att man vet att det finns vänner där ute som ber för en. Wow igen.
Det är lycka! ♥
Se dej omkring, tänk att Du får ha just de vänner och just den familj du har, runtom dej!

Kommentarer
Postat av: Mindy

De va jätte kul att se dej i helgen. Ha de så super i Afrika, de kommer bli ett äventyr! Gud välsigne dej Daniela! <3 kramar

2011-09-26 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0