väntar på att något skall hända?

igen sitter man här. framför facebook. rullar musen upp och ner.
Känner ni till det? det händer ingenting. ändå sitter man och väntar på att något skall hända.

samtidigt söker jag jobb. ingen lätt sak. jag tror jag aldrig sökt jobb påriktigt förr, så för det första vet jag inte riktigt hur jag skall göra. Jag är taggad för att hitta ett jobb! men var skall man börja..?
...Och beundrar foton. wow. drömmer om att ha all invecklad fotokunskap i min hjärna och en massa bra objektiv.

nä, nu skall jag övertyga mig själv om att det inte händer något på fejjan. Även fast jag skulle kunna sitta i timtal och bara lyssna på spotten.
Yes, dags för att avsluta denna måndag!



Godnatt mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0