The White Monkeys have left Merida!



Nu är denna underbara månaden i landet på andra sidan jordklotet över.
En månad jag aldrig skulle byta ut eller ångra att jag satta mina pengar på
det är en obeskrivlig månad som blev bättre än vad jag hade vågat hoppats!
Nu är man tillbaka i kalla finland med alla stela finländare. å jo, jag skulle gärna stannat längre å forsatt där man kommit igång och hittat ett hem...
Har nog ändå ganska bra vant mej redan med att vara hemma igen. men ibland känns det nog som att jag skulle sakna Merida och alla pinays å pinoys lika mycket som de saknar oss, och det är mycket!

Skall nog ta å ladda över en bildbomb och berätta alla fantastiska grejer, dela med mej av vad jag upplevt och sådant då jag har tid, och det är inte lite!

Jag är otroligt tacksam för alla människor jag mött, mitt team och Gud. Salamat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0