en liten tanke bara.

Tänk vilken lycka att ha en familj. Och att kunna öppna sin familj åt andra.
bara nu på tvådagar har vi haft två utländska par på besök. Tänk vad bra att man får växa upp med andra än bara finnar och ta del av andras kulturer.(och inte heller skapa fördomar!) Jag tycker det känns jätte viktigt.
Ändå kan jag märka en skillnad efter att jag tillbringat en månad i filippinerna, och delat sitt liv med lokalbefolkningen. Vilken lycka att få leva ett liv fullt av människor från olika länder, olika hudfärger, olika åsiker och åldrar...


Nu skall jag väl dra till stan som det ser ut. (men först bota huvudvärken)
Det blir att möta upp J och J och se vart det bär! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0