min "imorgon", er "idag".

När man känner att man inte får ihop en enda vettig mening att skriva kan man sitta och fundera på morgondagen. då blir det sånadär typiska sena natt funderingar. allt låter så smart tills man skriver ner tankarna till ord som man läser framför sig. nä. inget vettigt.
Om ni vill veta vad jag skall göra imorgon (eller eran IDAG) kan jag berätta att jag sova länge. det har jag gjort i snart två månader och det njuter jag av. Sen skall jag försöka få saker gjort, förbereda lite africa-trippen,leka hemmafru?(igen) och andra saker som att läsa och spela gitarr. Sen skall jag också klippa och klistra, fundera och förbereda grejjer inför morgon-kvällens SFC "Let´s Begin"-första ungdomsmötet i Sion efter sommaren. Det blir Fest!

Och så bjuder jag på en bild från en av augustikvällarnas fina stunder!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0