Varm om hjärtat och trevliga snack.

Oh, jag blir så varm om hjärtat då jag ser på bilder från när Patrik Hellström är på Filippinerna just nu. Ser bilder på vårt "hem", bilder på våra vänner och barnen... Jag blir bara så varm om hjärtat! Kärlek.
(påminner mig själv att jag nog borde ladda upp lite mer bilder från filippinerna, då jag sitter vid rätt dator var bilderna finns..)

Ett perfekt slut på en härlig söndag!
Har hunnit njuta av söndagssolen med E och hennes skrållan, äta mammas goda mat, träffat människor på gudstjänst, tjejsnackat med J,J,A,J på kyrkoesplanaden och även hunnit avsluta dagen med hela familjen samlad hemma vid matbordet. Som sagt, ingen dålig dag det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0