Jag lämnar det som ligger bakom mig, och sträcker mig mot det som ligger framför mig.





Fotona på asvalt och mark får beskriva min dag, då jag gått från det ena stället i stan till det andra, från en träff till en annan.
Men blicken har jag fäst uppåt!
Två stora steg mot framtiden har tagits idag. Det är så roligt, finns så mycket möjligheter och är så spännande!

En annan sak som gör mig glad är att termometern i Göran visade +30 i solen idag! Nån annan än jag som får lust att kasta jackan och sätta sig ute och sola? Mmm, värme!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Diggar den övre bilden väldigt mycket.

2011-04-12 @ 21:35:53
URL: http://twitter.com/benjaminstreng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0