ALL IN!



Nu var de 4 intensiva dagarna över, och ja, jag saknar ord.
Kan bara säga att det varit så sjuukt bra!
Fatta, att jag får vara del av något sånthär. Jobba tillsammans med dessa människor, lära känna och tjäna nya och gamla,  Vara ett redskap för gud... Som vi konstaterade med några vänner igår. Tänk att just VI får vara med om en sådanhär tid och vara en del av världens bästa församling!!
Wow! jag är så stolt över mina vänner!
Lördag kvällen blev något alldeles alldeles extra. Det var en magisk kväll kan jag säga er!
Men som sagt, jag saknar ord!

Lycka blandas med en sån otrolig Trötthet.
Men det är nu som riktiga livet börjar, yeah!

(bilder skall jag försöka ladda upp senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0