två små pojkar



Nu var det fredag. och då njuter jag, men inte allt för mycket, int så mycket som jag verkligen skulle vilja. för att alla dedär sakerna man måste ta i tu med under helgen ploppar upp.

Imorgon är det iallafall en fullproppad dag. men jag ser framemot det!

Och så hoppas jag att ni förlåter mig för min dåliga bilduppdatering.
Jag erkänner att jag har en bunt med bilder på kameran, men jag har inte riktigt tagit mig tid att föra över dem till datorn än. Det är mycket annat som skall göras om man heter Daniela just nu.

Nu skal jag försöka lägga mig tidigt(?) och sova en god natt så jag orkar med det som står framför mig.
Godnatt på er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0