som i ett playstationspel, fast Roligare!

Jag var på halkbanan idag. som att vara på ett nöjesfält eller spela ett rallyspel.
fast in real liksom!
Jätte roligt enligt mig! eller man har väl det så roligt som man gör det också! slirade,styrde och skrattade. Och var riktigt duktig också ;)

Det är måndag igen, och jag kör i superspeed fart rakt på! det är mycket nu.

Min helj har varit fullspäckad även den. 
Här får ni se några inblickar :


I fredags var det spa @Jacobsons



For sedan över till brändö där vi kollade the last song. (otroligt bra film! grät jag?-jo)
och sov över. åt morgonmål i sängen kollandes på idol.
Vilken lyx helg, jag har njutit så, med de bästa vännerna!

Vi körde hem en sväng och samma kväll var vi tillbaka i stan.
Firade finaste födelsedagsbarnet M-L!


Och flippade lite..
Den bjuder vi på!

Nu skall det fortsättas med mattepluggandet. Jag måste bara säga att Jag är verkligen ingen Mattemänniska. Sa jag det? Jag är INGEN mattemänniska!

Men idol kommer ikväll. ja, lite nöje måste man ju få ha också mitt i all stress :)

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Ellalaa

hihihi.. snygga buddies du har ^^

2010-09-28 @ 08:49:28
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: Daniela

ATT jag har! ;)

2010-09-28 @ 09:01:28
URL: http://ddanielass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Svinsnygga! :D

2010-10-06 @ 18:21:47
Postat av: Daniela

haha, jaadå :D

2010-10-06 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0