Nr 1 is over

Då var det över, Skrivning nr 1.
Och en härlig lättnadskänsla kommer över mig, lycka jo!
Det gick inte värst bra, men jag gjorde det. satt där i 5.5 timmar, skrev 20 sidor, myste med mjukiskläder, och åt däremellan. Ganska mysigt med studentskrivningar igentligen, om man skall se något positivt i det!

Nu är jag på gott humör, konstigt i och för sig. För sekunden känns det som jag fått sommarlov, solen lyser. Låt mig vara i drömmen en liten stund, förän jag måste återvända till verkligheten.


Ha en härlig kväll ni! själv skall jag iväg och sjunga barnsånger :)

Kommentarer
Postat av: David

Hoppas det gick bra för dig!



Lycka till med dina kommande skrivningar!



Kärlek <3

2010-09-22 @ 17:52:24
Postat av: Ronja

HEJ Daniela ville bara säga att du har en jättefin blogg!

Jag brukar inte läsa så mycket bloggar men din e riktigt kul att följa med :) ha de bra,kram!

2010-09-23 @ 18:20:36
Postat av: daniela

Tack David! jo det gick väl helt ookej :)



Och Tack Ronja! va roligt att du läser hihi :)

Ha de så bra du med, hoppas vi syns snart, å sku hinna dansa nå åxå, verkligen!

Kram <3

2010-09-23 @ 19:38:10
URL: http://ddanielass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0