Brunch & en ledig morgon

AAh vad det är skönt med onsdagarna. Ledig dag. Igentligen!
Får sova länge, ta en lugn morgon och laga en god brunch. har dock suttit och pluggat och skrivit hälsoarbete. något måste man ju få gjort också :)
Måste endå idag dra mig till skolan till 14.45 för grupphandledning.



En brunch.
Nybakad semla med medworst,blåmögelost, rödlök,gurka, stekt ägg och basilika o. rukola sallad. Mums! värt att prova på :)


Har jag sagt att jag älskar ljusblåa skjortor?

med vått hår och mätt i magen måste jag nu springa ut till bussen till riks8an.

Ha en trevlig fortsättning på dagen! :)



Kommentarer
Postat av: Ella

andra bilden på dej va rikti mums! ;)<3

2010-09-01 @ 21:05:10
Postat av: Daniela

haha, okej! du är du med, fast inte på den bilden ;)

<3

2010-09-01 @ 21:24:14
URL: http://ddanielass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0