Vafö vafö vafö då dåå?

Jo, Hej! och så var jag här igen. Sätter mig en stund framför datorn, efter en lång dag. Det börjar nästan bli en vana (en dålig en?)
Iallafall.

Imorgon är det International Suit-up-day, som ni alla säkert hört om. Rolig grej! Men jag har liksom inte ännu bestämt mig om jag skall hänga på eller inte. Det får jag se imorgon!

Å så ber jag så mycket om ursäkt för TRÅKIGA inlägg och BILDTOMT. jag vill inte att det skall fortsätta på detta viset. ("på detta viset , vafö vafö vafö då då..?" citerar domdär små trållen i ronjarövardotter??)
Det är nämligen så att datorn där jag har alla mina 1000tals bilder, håller på att sprängas(?). Så att föra över nya bilder är förbjudet! där har ni svaret. men jag skall ändå försöka få uppladdat nya bilder hit till bloggen :)

Livet springer vidare. springer i hård fart. Lite upp och ner.
men en dag i taget vänner!
Tänk först på imorgon, en ny dag, en unik Onsdag då du kommer att få uppleva mycket, Nya möjligheter, Yes!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Rumpnissar <3

2010-10-13 @ 07:22:32
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0