tam tam tadammmm...

Sitter och njuter av Jon foremans musik.
Har just varit och dansat med mina tre vänner.
dansen utvecklades mera till flippande, men kul hade vi!

Och vet ni vad?

"du har du blivit... Godkänd!"
Ouhjeee! vilken härlig känsla kan jag säga er. och en sten föll från mitt bröst.
Teoriprovet avklarat!! Nu får österbottens vägar börja förbereda sig på en vild höst! :D



Och är det någon annan än jag som tycker Bonde söker fru är underhållande? vet inte varför, men det är ju lite småmysigt. För er som mittiallt blev jätte intresserad, kan jag meddela att det börjar 21:00 ikväll.

Men Först : Finskaprovsläsning och länkki i mörkret!

Hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Härlit att du slapp igenom teorin :D Grattis!

2010-10-06 @ 22:26:23
Postat av: daniela

Jaa, Tack! :)

2010-10-07 @ 07:55:48
Postat av: Jossan

Duktigt Daniela! Ser framemot att sitta på med dig sen när du har hela kortet :D <3

2010-10-07 @ 09:02:32
Postat av: Daniela

Jee :D <3

2010-10-07 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0