Ge inte upp fast du möter motgångar!

var påväg till skolan, missade bussen och måste vandra tillbaka hem. Ingen bra start på dagen, speciellt inte då man faktist borde vara i skolan. Men små motgångar skall inte få förstöra!

Var på en föreläsning med Christop Tiere om Stress igår. Verkligen att rekommendera. han sa så mycket bra, som jag tog till mig.
Starkast var då han berättade om en Schweizisk distanslöpare (Edith Hunkeler) som mötte motgång efter motgång, och inte småsaker helller, men hon gav inte upp. Wow. det var otroligt!



Hade en fin kväll igår med goda chockladbananer och edit å jossan.

ja, nu ska jag nog pysa iväg.
Ha en finfin Torsdag mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0