vårsolen gör en glad!

Är alldeles trött! kom just hem efter en lång dag.

Det hela började med att jag vaknade halv 8, och vi skulle fara iväg hemmifrån kvart före 8, dvs. jag hade en kvart på mig att göra mig färdig.. Shit.. nå ja hann nog sen iaf! men stress blev det, och inte hann jag heller sitta å äta morgonmål i lugn och ro, när vi också för en gång skull hade jakki på besök!
Nå iväg till skolan, avlarade 3 hela lektioner och sedan var det slutt. Traska iväg längs fina stranden och hoviskaparken mot bibloteksgatan. (till fammos å faffas hus, vilket var tomt..) Spendera en lung eftermiddag alldeles för mig själv, sittandes på balkongen i en varm vår sol och åt lite mat, Härligt!
Gick till teatern och hade en föreställning!
nå, nu ska ja bara si på en film eller något rikigt slött, så att jag orkar med lördagen också.

Gonatt på er fina människor!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ella

naaw, min födis-hatt ^^

2010-05-09 @ 12:56:40
Postat av: daniela

aa, tänk att du kom ihåg! :)

2010-05-09 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0