hejpådej

Jo och så var det bara en dag till helj! oj va skönt det skall bli, är så skoltrött just nu. Hade bara två lektioner i skolan idag, men det kändes som en evighet. Var på stan me soffan, janica och johanna efter skolan.
For hem med mamma och fann en husvagn på gården. jaha, välkommen (ironi) kan man väl säga då!
Nu börjar de spela med bändet här i garage, så bäst jag börjar flytta på mig.

Var också igår och kollade på mina kära kollegor på teatern. och det var första gången jag över huvudtaget såg nåt av vad vi jobbat med, har annar bara sett altt från kulisserna, så det här var något som alla borde få se. ska int dra nån lång faderullan om hur bra det var (känns som halva min blogg handlar om bara teatern...fölåt)  men hohho va bra det var! att äntligen få se hur helheten ser ut! WOW, var rörd till tårar då slutsången kom. tack tack tack!
Jaja, nog om mitt pladdrande. Ingentligen sku ja ju bara skriva ett inlägg om att jag inte har nåt att skriva om.. men såhär blir det nu, hoppas det fortfarande finns nån som har intresse och försöker hänga med min blogg. tack till er isåfall, Ni betyder för mig! :)

Daniela

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart de finns. :)

2010-05-07 @ 05:38:38
Postat av: Daniela

tack, de e ju bra å veta :)

2010-05-07 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0