to fly far away

Jag hade paus från teatern idag. Jenna skulle ersätta mig, så att jag helt och hållet skulle kunna satsa på skolan en hel dag. Kl. 12 var jag i logen och gjorde mig klar för vargscenen. Gjorde min scen och for tilbaka till skolan till kl.13. Hur förklarar man detta?

Scattade på sånglektionen.

Var till Ella, snackade lite thihi, och hjälpte henne att packa inför Åland som di far till imårån, Buhu ja vill å med!

Och nu sitter jag här i mina tankar. Fy va det ibland är jobbigt att man överhuvudtaget kan tänka.
Tänker och tänker men det leder ingen vart... Abi-kryssningen e mitt hetaste ämne just nu. Håller på och bli galen. Beslutsångestbeslutsångest......låt mig fly iväg och glömma allt för en långlåång stund.



Kramar Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0