teater i bastun?

Dagen är snart förbi och jag har bara varit på teatern, det är det enda jag hunnit med idag! vilken hetta!! kunde nästan döpa om det till bastu-föreställningat? Två stycken dagsföreställningar i den grymma värmen. Och nu återstår bara en enda föreställning för mig på fredag, sen är det bokstavligen Slutt!
Mina fina teaterkolleger var lika härliga som vanligt, totalt flipp-kaos i kafferummet och allt annat "dagligt", Linda-sonja-sibi-humor osv osv.  Avskeds togs av Simon, och då började känslan av att detta verkligen snart är över, pårikigt... kommer speciellt att sakna alla våra stunder i pauserna!

När ja kom hem fick jag nylagad mat av mina bröder, som jag avnjöt på terassen, tack det var gott! (grammatikfel? bröder...,som jag avnjöt..?? )

Nå nu en "lugn" kväll. ja sku verkligen behöva få rensat min hjärna, på alla sätt och vis...

Jo, å så ska ni ha det bra! :)
Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0