och så var det Stafettkarnevalen, som denna gång var Solig och i Esbo

tåget tog jag ner till Hesa. en timmes försening i seinäjoki.
kom till skolan där vi skulle sova och for ut å äta.
I esbo nästa dag var det stekhett o vi hejjade och vandrade runt, träffade människor(som jag inte sett på läänge..) och satt i solen. och njöt
Vårt 12x100 lyckades inte helt.., men pojkarna fick brons i gatu och vi gladdes med dem!
Korsholm tog hem medalj efter medalj, lite fusk men, kul va de ändå! :D
När karnevalen var slut började det regna och vi satte oss i bussen för att resa hemmåt igen.
Jag är ändå nöjd med resan. Roligt hade vi!

Var inte så flitig med att fota, men tre bilder fick jag ihop iallafall!




Daniela

Kommentarer
Postat av: matilda

(Y)<3

2010-05-23 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0