Morgonmål

Morgonmål är ett va det godast målen om dagen, och också en av de viktigaste. Iallafall jag skulle inte klara mig utan ett gott morgonmål varje dag. Och det är så roligt när man kan hitta på lite vad som helst. Testa på något nytt eller äta sina favoriter. det är så intressant och se vad andra familjer har för morgonmåls"sätt" hemma hos dem.

Så min fråga till er idag är :
VAD ÄTER DU TILL MORGONMÅL? :)



Mitt morgonål i morse bestod av detta. Youghurt,mysli och en hel massa frukter!
Annars så brukar jag mest äta smörgås och någon frukt. på smörgåsen sätter jag leverkorv-gurka-sallad, sylt eller honung, ost. Jag brukar oftast dricka tea eller kakao till.

Solen sticker lite fram mellan molen och vi hoppas att den skall våga sig fram helt. Och jag önskar er en fin dag, och orka på med provläsandet!

Daniela

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Det såg nog gott ut dedär:) Ja äter mysli jag.

2010-05-27 @ 17:02:57
Postat av: Daniela

haha, jaha tack! de visste ja no int ;)

2010-05-27 @ 17:04:12
Postat av: Julia Björkstrand

Heey vilken häälig blogg! De e första gången jag e in på den, men definitivt int sista! Vackra bilder! :D

Måst väl svara på din fråga oxå, jag brukar äta mikrogröt med bär/sylt, smörgås med ost och grönsaker, ett glas mjölk, en morot och gärna lite grönt eller vitt te!

2010-05-27 @ 18:22:35
Postat av: Daniela

va roligt att du hitta hit julia! :)

hehe, okej, låter ju gott de :)

2010-05-27 @ 18:24:19
Postat av: sulf

rågbröd med 10 grukrskivor, mozarellaost och basilika ;) fast de visste du nog hih :D

2010-05-30 @ 13:44:07
URL: http://ssulf.blogg.se/
Postat av: Daniela

hihi jo ;) men mums! måst nog våga mig på att testa de nångång. :)

2010-05-30 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0