kafferummet

Hej här sitter jag, vid mitt andra hem teatern och alls vårt kafferum! hade föreställning imorse, jo faktist de hade vi, fast det känns som om det var igår. Hann vara en stund med på musiktimmen i skolan före det. Sedan efter föreställningen tillbaka till skolan, för studentanmälning och en onödig grupphandledning. Drog iväg på sånglektion och fyndande i stan. Vilken tur säger jag bara, att jag har en "dålig vana" att bara köpa billiga grejer, och då menar jag billigt. Gick mina steg via citymarket och handlade mat. sitter nu här (kafferummet) och mumsar i mig piråg, gurka och youghurt, i väntan på "Stenar i fickan" som vi skall se på Vasallen. Det skall bli kul! (å ja kan ännu heller inte ladda upp bilder, så hoppas de int e hela världen...) Ha en skön kväll! Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0