igår 28.5

Skrev modda-textkompetens. skulle sen  fara med Nora på kaffe men planerna blev ändrade. istället hittade jag Fia. Kakao på Paris blev det, men tyvärr inte laktosfri, vilket gjorde att jag fick uppleva smärta en lång stund efter det...
Drog sedan(trött o sjuk som jag var) till sion där vi förberedde och övade inför vårfest, som slutligen blev riktig lyckad! fick kämpa mig genom hela kvällen med rösten som jag inte hade, men det gick förvånansvärt bra. Tack för en fin dag och kväll!

Blir antagligen något studentkaffe nu på eftermiddgen? och sen på Eurovisionskväll till stan?


Bilden bjuder jag på. Daniela i fäboda 1996 :)

Ta hand om er och ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0