ibland saknas rubriken


Vips över en natt, vaknade jag med värkande hals, rinnande näsa och feber...
For ändå iväg till skolan för att få undan skrivet matte provet, som jag nog inte hade tillräckligt med ork att skriva... Fick sen skjuts hem av fammo, alltid lika tjänstvillig!
Köpte tråd och symaskinsnålar på vägen också. Av någon konstig anledning har jag en förmåga att sy av nålar väldigt lätt, ups. Nå nu har jag iallafall ett nytt lager och skall nog sätta mig vid symaskinen nu, och fixa till högen med klädesplagg som står i kö. Varför slänga en skjorta med hål eller ett par byxor som e för breda i middjan? när man lika bra kan laga den som nya igen.sånt gillar jag.

Provveckan som nu är igång kämpas igenom. två av fyra prov avklarde nu. och jag ser ljuset där framme!

Dagens: stor kopp varmt att dricka, vila, lugn och ro, vitaminer, musik och annat som sägs göra en frisk(?)

Sköt om er !
Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0