And off I go

Springer runt i huset (?) och stressar och packar som bäst, men slösade min tid på att se lejonen falla ur VM. det snyftar jag en stund över. Så nu har jag lite mindre tid...Huvudstaden blir det imorgon för min del. Åker ner med tåg( sa jag att jag verkligen gillar att åka tåg, tänk, man kan stöta på vilka människor som helst! lite synd nog att åka ensam..) för att hänga med di andra övis eleverna (och alla andra 1000människor) på stafettkarnevalen, tjohej!

Men före det ännu ett tårdrypande farväl och en sista föreställning med Narnia!


'

Hoppas Du får en skön helg! och sköt om er här i heta österbotten. Vi syns igen på söndag!

Kramar Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0