Hemma igen

Ja, som sagt nu var jag hemma. Hemma efter en helg i Jeppis och en vecka på barnläger i Vassor. Jag ångrar inget om jag säger så. Det har varit helt otroligt roligt. Barn får en på så gott humör och får en att känna sig så betydelsefull. Man får jobba hårt dag och natt, fläta 100 flätor(?)och läsa godnattsagor, springa runt och kräla i skogen, planera äventyr,uppleva äventyr, musik, simmning, skratta, gråta, flippa, och allt dedär andra som alltsomallt blir en allt för lång lista för att jag skall orka skriva ner allt.. Men det är värt allt jobb!:)  Tack till er fina barn, och inte att glömma heller, mina kära ledar-kompisar som jag haft såå roligt med!

Lägerdrag på Vassor:









Bilder från heljen i Jeppis kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0