vårrullar och hellokitty

En vecka av sommarlovet har redan gått.
Efter en helj i sommarstaden, har jag fallit och legat på assvalt mitt i natten, ätit vårrullar under en handduk springandes genom ett regnit J:stad, skrattat, målat x antal Hello kitty på småbarnskinder, burit sandhinkar, tagit årets första dopp, fightats med myggor, spelat en rik snobb, fotat, sjungit och spelat och umgåtts med underbara vänner!

Saknar redan endel människor, men får hålla mig. får försöka tänka vidare på veckan (och även lämna fotisVM hemma..) Frånochmed idag till fredag hittar ni mig i Vassor, på läger med barn i en sån ålder som jag inte riktigt får begrepp om. ännu är det mykcet att planera i sista minuten, men det blir galet bra!


Ha det bra mina vänner!
Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0