SOM EN FRI FÅGEL, NÄSTAN...

Yes då var sista provet för denna termin färdig skrivet! fråga mig inte hur det gick.. det är iallafall över nu och då njuter jag! ja känner mig fri fri som en fågel! dock är ju skolan inte slut ännu, men det har ja inget emot.

Tillbringa sen resten av dagen/eftermiddagen med Nora i ett soligt och varmt vasa (välkommen sommar!).
Sittandes på en bänk blev vi(jag, eftersom nora feega ur ;) intervjuade om "internationella mjölkdagen" av Pohjalainen. hehe det gick ju fint, speciellt med mina utmärkta finska-kunskaper.. ska bli spännande och se vad intervjun blev till..
Varvade sedan stans alla butiker på jakt efter klänning, men nejdå... Träffade istället människor och fick en somrig hatt med hem.




Njut och ha en fin fortsättning på dagen!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0