SLAPP SKOLDAG, SOL och MJÖLK...

Missade bussen imorse, så jag fick ta och sparka igång mopon, det tog en stund, men ja hann iallafall till skolan.
Hade dock bara en lektion... eftersom flere lärare tyks ta tidigare sommarlov utan att meddela oss elever, lite onödit.
Nå, men sol ha jag fått njuta av! Jag klagar då inte då sommaren är här! önskar bara att kroppen skulle kunna bli i skick så att ja skulle kunna röra på mej, det bara dunkkar i hela huvudet så fort jag har lite fart i något ja gör...


Fick höra i skolan att jag hamnat på tidningen. så, jag bad mamma ta hem en kopia av Pohjalainen. och där fanns jag, med min fina mjölk-intervju, på finska :)


Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0