KEEP ON WALKING

Oj nu kom tröttheten över mig..

Har tillbringat dagen på Paradise beach med fina flickor. For sedan och kollade Vifkmatch på karlsplan,.seger!
Tänkte sen att jag inte kan vara så lat, så jag satte mig på cykeln och cyklade hem till kvevlax. varmt vad det, och jag är nog ingen van cyklist. men hem kom jag på förvånansvärt kort tid. stolt över mig själv ;)

Renovering, städning och målning i full gång här hemma. Skönt att jag får slippa det hela nästa vecka. hehe
Och så är det ju fotboll Bronsmatch som gäller ikväll!!


Altså tankar och funderingar går bara runt och runt i mitt huvud.
En sak som jag tänkte på var, att det finns så mycket man skulle vilja hinna göra, folk man skulle vilja träffa- tillbringa tid med och saker man skulle vilja satsa på i livet. Tiden går allt för fort. och istället för att börja på så blir man bara och fundera, inget blir liksom till något.. det gäller att inte ge upp om det finns något man vill!
Har ni nångång tänkt på det?



Kommentarer
Postat av: söufi

Oj vad jag känner igen mej! jag har alltid så många planer på vad jag vill göra tex nu på sommaren, men vips så har sommaren gått och jag har knappt hunnit med hälften! :o

2010-07-13 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0