Let the light shine


Smile!

Mina dagar ser typ likadana ut nuförtiden.. stiger upp, tar en lugn morgon hemma...
mot eftermiddagen/kvällen far jag någonstans och är borta tills sent, alltför sent.
okeij, dethär beskriver bara denhär veckan. Men jag gillar det så.
Mina planer som jag hade för denna vecka blev bara liksom lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig.

Det har varit Jakobfest x3, jakkifest, och igår Julia fest. Dvs. fester med stort J.
Håret är ännu ett stort kråkbo från gårkvällen, men på nått vis trivs jag med det. hehe
Vi ville övrraska julia, nyhemkommen från team i europa, med nåt riktigt fint, så vi klädde ut oss till henne.(partyjulia,sportjulia,retrojulia och rockjulia)
det blev feelis, och en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0